4 sie 2014

Dekoloryzacja włosów w domu.



Witajcie kochane czytelniczki!


Jak spędzacie wakacje?Ja spędzam eksperymentując z moimi włosami,pokaże wam moją przygodę z dekoloryzatorem i jaki to mniej więcej efekt wyszedł. Ostatnio naszła mnie chęć na blond włosy.







To moje włosy przed dekoloryzacją. Była to ciemna czerwień, granat. Byłam zadowolona z efektu przez miesiąc , ale wiadomo kolor czerwony na włosach szybko blaknie i długo nie nacieszysz się takim kolorkiem.
Więc chciałam bardzo spróbować koloru blond, nigdy nie miałam go na głowie zawsze wybierałam  ciemniejsze odcienie. Kupiłam więc farbę za około 10 euro nie wiem ile w Polsce kosztuje :






Trzymałam około godzinę na włosach, jeszcze mój kochany chłopak pomagał mi nakładać farbę z tyłu. Po spłukaniu i wysuszeniu włosów efekt był taki :






Wyszedł mniej więcej tak jak na obrazku. A kondycja włosów po nim? Masakra. Byłam naprawdę zszokowana , moje włosy były tak suche. Ale na szczęście poratowałam je maskami i dobrym szamponem z Loreal. Teraz pokaże Wam kilka zdjęć jak wyglądają moje włosy po tygodniu.







Mnie się osobiście podoba efekt. Teraz znajome jak mnie spotykają na ulicy to nie dowierzają, ale każdy mówi że to jest bardzo modny kolor w tym sezonie. Ale do blondu będę dążyć i tak stopniowo :)Powiem szczerze moje włosy po tygodniu są o wiele lepsze są miękkie używam odżywek i między innymi  polecam każdej dziewczynie tą lekką odżywkę, którą kupiła mi mama w Polsce :








Przyznam szczerze, że po tygodniu stosowania rozjaśniło mi lekko włosy i są bardziej miękkie i lekkie jestem bardzo z niej zadowolona. Odczekam jeszcze kilka dni aby za bardzo nie poniszczyć włosów i nakładą tę farbę .






Jest to odcień 7.0 ciemny blond. Na pewno dodam zdjęcia po koloryzacji i czy wyszedł w końcu blond ;)




Podoba Wam się efekt uzyskany po dekoloryzacji? 
Koniecznie Piszcie w komentarzach!






31 komentarzy:

  1. Piękna jesteś :) Ja uwielbiam kolor mocno ciemnej czerwieni, sama taki miałam ale już się spłukał, muszę za niedługo kupić nową farbę.
    Na blond próbowałam się pofarbować w tamtym roku ale po 4 miesiącach stwierdziłam, że lepiej się czuję w ciemnych.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah my kobiety zmienne istoty ;) niestety ciemne odcienie czerwieni trzeba bardzo pielęgnować bo inaczej szybko nam plowieja ;) powodzeniia

      Usuń
  2. Kochana ja bym się nie odważyła tak konkretnie rozjaśniać na własną rękę. Jestem fryzjerką i już nie raz napatrzyłam się na różniste efekty otrzymane w domu. No ale Ty zaryzykowałaś i jest ok. Moja wskazówka jest jeszcze taka żeby nie nakładać farb z 7 przed kropeczką. Lepiej zmieszać 8 z 6 niż 7 ponieważ często pojawiają się niechciane odcienie. Życzę powodzenia i obserwuję, bo czuję że będzie się działo :). http://lifestylebymaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) i za dobrą radę również my fryzjerki powinnyśmy trzymać się razem i dzielić doświadczeniami. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten kolor a czekam na wyniki kolejnej koloryzacji więc obserwuję :)

    Zapraszam do mnie:
    hyacinthxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że już za niedługo dodam efekty po drugiej Koloryzacji bądźcie cierpliwe ;)

      Usuń
  4. Ale ładny kolorek masz teraz
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne masz włosy :)
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek ma śliczniutkiii
    inne--spojrzenie.blogspot.com
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :) Bardzo mi się podoba Twój blog :)
    Miło się go czyta :)
    Strasznie podoba mi się ten kolor po dekoloryzacji :)
    Śliczne długie masz włosy :)
    http://izabelarejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No no, bałabym się rozjaśnić włosy na własną rekę, podziwiam Cię już, nie znając Cię, calkiem ciekawy blog, jednak ja zmieniłabym wygląd, ale to Twoj blog, taka mała sugestia z mojej strony .:) pozdrawiam serdecznie mambycmilaczyszczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor włosów zapraszam do mnie https://wiktoriajestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor wyszedł :) Dobrze, że równo. Ja zawsze bałam się dekoloryzatorów, bo tak naprawdę nigdy nie wiesz co wyjdzie, a później z przykryciem inną farbą ewentualnych plam lub nierówności może być duży problem. Raz się tak wkopałam i więcej nie zamierzam :P Niestety dekoloryzacje i tym podobne zabiegi bardzo niszczą włosy, o wiele bardziej niż zwykłe farbowanie. Wszystko jest do nadrobienia, warto regularnie podcinać końcówki, żeby włosy się nie rozdwajały i nie stały się przez to cieńsze i delikatniejsze na wszelkie zniszczenia :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia! Zapraszam do siebie :) http://mieteek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą ;) Moje włosy po tygodniu są w dobrej formie i nie żałuję tego eksperymentu ;) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Świetny efekt! Nie spotkałam się z tym preparatem w Polsce, muszę poszukać w internecie :)

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję giveaway, w którym do wygrania jest crop top i shopper bag! Zapraszam i życzę miłego wieczoru :)

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również nigdzie nie spotkałam się z tą mgiełką, muszę poszperać w necie ;)
    Mogę wiedzieć ile masz lat?

    peachbae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja.mama przywiozła mi ją z polski ;) jest po prostu fantastyczna! naprawdę polecam ;)

      Usuń
  14. Mi się podobał poprzedni kolor :) Uwielbiam ciemne kolory. Sama jestem posiadaczką koloru czarnego( naturalnie). Boję się przefarbować, bo to " podobno" niszczy włosy i kolor po tym jest inny... A ty jakie masz o tym zdanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam, moje włosy po dekoloryzacji z Początku było koszmarne jak ich dotnelam to były tak suche i zniszczone ze zaczęłam płakac. Po kilku dniach nakładania masek moje włosy poprawiły się i jestem zadowolona z nich ;)

      Usuń
  15. Mnie ostatnio też naszła chęć na blond włosy, a jestem ciemną brunetką. Na szczęście mama skutecznie wybiła mi ten pomysł z głowy, chyba nie chciałabym wysuszyć bardzo włosów.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, ja z początku pozalowalam tego ale po tygodniu stosowania odżywek nie są tak źle, a kolorek każdy chwali ;)

      Usuń
  16. Też w to lato eksperymentowałam z włosami, chciałam je rozjaśnić, jednak jak na razie nic z tego nie wyszło. Mam za ciemne włosy, a stosowałam różne maski i szamponetkę, jednak to nie działa. Nie chcę używać farb i chemicznych rozjaśniaczy, bo boję się, że wyjdzie niefajnie i już nic wtedy nie będę mogła zrobić.
    U Ciebie wyszedł fajny efekt. Przy okazji, mam takie same papucie. XD
    Pozdrawiam!

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeżeli najdzie mnie już zmiana koloru to jedynie w wakacje - szamponetką ;)
    Obserwujemy? Jeśli tak zacznij pierwsza ja na pewno się odwdzięczę.
    ♥ http://kinga200013.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również ostatnio eksperymentowałam z kolorkiem. Przefarbowałam się tak jak i Ty na blond. I jestem zadowolona. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja miałam swoje włosy w odcieniu ciemnego brązu teraz mam jasny blond tez luvie eksperymwntować <3
    http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja miałam już kiedyś blond, ale wszystkie farby schodzą mi do rudego niestety :)

    Jak to się wszystko zaczęło... czyli moja historia blogowania - zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/5-dniowe-wyzwanie-dzien-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ładny efekt, kolor bardzo mi się podoba. Może wkońcu uda ci się dojść do wymarzonego koloru. Trzymam kciuki! Pozdrawiam. :)
    http://blog-by-rid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba kupię tą odżywkę, już dawno się zbierałam, a skoro ta jest sprawdzona to tym bardziej. Teraz też masz fajny kolor ! Zobaczymy jak będzie dalej, jestem bardzo ciekawa :)

    Obserwuję :)
    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Po dekoloryzacji zdarza się, że kolor łapie ciemniej, więc radziłabym wybrać jednak jaśniejszy blond :) Sama wiem po sobie, jak wracałam do naturalnych jasności.Po farbie ciemny blond miałam włosy w kolorze ciemnego brązu, o ile nawet i nie czerni. ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za komentarz! Właśnie zmotywowałaś mnie do dalszego pisania w blogu! ♥