27 cze 2015

Hit na lato : Sztuczne rzęsy Catrice!


Witam Was kochane moje czytelniczki! Przepraszam za tak długie przerwy, ale przez ostatni czas miałam problemy ze swoim laptopem niestety nie zawsze działa jak powinien.
Oh, nareszcie mamy już wakacje, dlatego też dzisiaj trochę bardziej wakacyjna notka dla Was kochane.

Czyli Sztuczne rzęsy z firmy Catrice.

Powiem tak idealnie pasują na wieczorne imprezy. Sama przetestowałam wczoraj będąc na imprezie i jestem z nich mega zadowolona cały dzień się trzymały dopuki wiadomo nie poszłam spać. Z pewnością rano by się jeszcze trzymały , ale nałozyłam dodatkowo tusz na nie.

Są stosunkowo nie drogie, dlatego warto po nie sięgnąć. Dodatkowo do tego zestawu jest oczywiście klei który jest naprawdę mocny. Moje rzęsy trzymały się całą imprezę i każdy się pytał gdzie i u kogo robiłam te rzęsy po prostu mega efekt. I nie widać, że są sztuczne no wiadomo moi znajomi od razu zorientowali się, że coś nie gra że naglę mam długie rzęsy, ale oczywiście moje znajome pytały się mnie jak zrobiłam to sama i były pod wrażeniem .

Ogólnie polecam to osobom które mają stosunkowo proste rzęsy jak ja. Niestety nie posiadam takich rzęsów do nieba i nawet jeśli je tuszuje to nie chcą się tak ładnie podkręcać.

Oto efekt :

Również łatwo się aplikują.
Ja przed aplikacją 2 razy machnęłam tuszem i dopiero położyłam rzęski na rzęski oczywiście nie powinno się przyklejać ich do powieki ;)
I najłatwiej jest je aplikować pęsetą.


A oto efekt tych rzęs, jak na pierwszy raz udało mi się je całkiem dobrze zaaplikować z czego jestem dumna ( niestety, nie nadaje się do takich rzeczy ) choć powiem szczerze, że się świetnie przy tym bawiłam z moją przyjaciółką i nie kosztuje to dużo czasu wystarczy pół godzinki a efekt szałowy.



W jednym rzędzie znajduje się 17 rzęs czyli x 3 jest to.. 51 rzęs 
Mi na wczorajszą imprezę starczyły prawie 2 rzędy.
A aplikacja ich zajęła mi zaledwie pół godzinki
I to za pierwszym razem, nigdy wcześniej tego nie robiłam.
Dlatego kochane warto naprawdę zakupić sobie takie rzęski na imprezę. 

Szukałam ceny w internecie i w Polsce kosztują one 16,99 złotych około , bo w Belgii zapłaciłam za nie 4 euro.



Mam nadzieje kochane, że spodobała się Wam moja notka na temat sztucznych rzęs .
Dziękuje za przeczytanie i za poświęcenie czasu na moje posty.

W następnej notce dodam filmik na temat tego jak się maluję ;)

Trzymajcie się ! Całuski

7 komentarzy:

  1. Widziałam te rzęsy i zastanawiałam się nad kupnem. Jednak bałam się, że efekt będzie sztuczny. Widzę po twoich zdjęciach, że tak nie jest, więc następnym razem znajdą się pewnie w moim koszyku :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie Ci wyszło :) A jaka jest ich cena? Bo nie zauważyłam w poście, aby było o tym napisane:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. około 16,99 zł nie orientuje się dokładnie bo kupowałam je w Belgii za 4 euro ;)

      Usuń
  3. wow fantastyczny efekt :O jestem pod wrażeniem . Musze koniecznie sama spróbować.
    Zapraszam na niebieskijeans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały efekt:) ja swoje rzęsy kupuję na lash and brow academy

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za komentarz! Właśnie zmotywowałaś mnie do dalszego pisania w blogu! ♥