3 lip 2015

Balsam przyśpieszający i wzmacniający opaleniznę AVON



Witam Was serdecznie kochane!
Nareszcie mamy wakacje ! Pogoda piękniejsza i chce się żyć ;)
Na pewno wszystkie korzystacie z tej pogody i każda z nas marzy o pięknej opaleniznie.
Ja też należę do tych osób.
Bardzo chce uzyskać piękną opaleniznę i oczywiście trwałą.

I własnie! Przetestowałam Balsam z beta-karotenem przyśpieszajacy i wzmacniający opaleniznę z firmy AVON.



Jak zapewnia nas producent produkt ten również chroni naszą skórę przed działaniem promieniami słonecznymi i z tym się jak najbardziej zgodzę, bo moja skóra nie jest czerwona po nim ani poparzona tylko oczywiście staje się brązowa.

To także kosmetyki o zapachu tropikalnym które w znaczny sposób przyspieszą, jak również uwydatnią piękno zdobytej opalenizny, podkreślając jej złocisty odcień.  Hmm, można tak powiedzieć, ale czuć w nim więcej kokosu, ale ja osobiście bardzo lubię ten zapach który długo czuć na skórze. I faktycznie podkreśla opaleniznę, po nałożeniu kremu skóra jest lekko żółtawa.



Dodatkowo, zawarte w nich składniki – wyciąg z aloesu, pantenol oraz witamina E - pielęgnują i chronią skórę, zapewniając jej całkowite bezpieczeństwo opalania oraz późniejsze ukojenie skóry.
Balsam z beta-karotenem przyśpieszający i wzmacniający opaleniznę - nawilżający balsam o pięknym tropikalnym zapachu pomaga zmaksymalizować opaleniznę:
- lśniący pomarańczowy balsam o tropikalnym zapachu, nietłusty, szybkoschnący,
- zawiera beta-karoten, który nadaje skórze lekko brązowy odcień oraz L - argininę i wyciąg z koli, które wzmacniają naturalny proces opalania,
- nawilża i wygładza skórę.

Ze wszystkim się zgodzę tylko jest jeden minus.
Bardzo brudzi także należy uważać, ja przez moją nieumyślność ( bo mam biały strój) to przez to zrobił się żółty dlatego nie nakładam balsamu jak idę na plażę.

Cena: 10zł / 200ml

Myślę, że zakupię jeszcze nie jeden raz ten sam balsam, bo jestem z niego bardzo zadowolona.

Ale zdziwiły mnie też negatywne opinie na jego temat, bo jest to naprawdę godny polecenia produkt.
A wy co o nim myślicie?



Czekam na Waszę opinie na ten temat ! Pozdrawiam <3

4 komentarze:

  1. koniecznie muszę go zakupić :) !
    http://queenvictoria56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt :-) lubię kosmetyki Avon :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam go sobie zamówić, ale ze względu na różne opinie zrezygnowałam ...

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za komentarz! Właśnie zmotywowałaś mnie do dalszego pisania w blogu! ♥