7 lip 2015

Ulubieńcy Lipca AVON



Witam witam! 
Jak wiecie co miesiąc robię sobie zakupy w Avonie.
I oczywiście je testuje.
Dziś przyszło mi parę kosmetyków m.in żel pod prysznic, perfumy, krem do twarzy i kosmetyczka.
I oczywiście przygotowałam dla zainteresowanych recenzję.
Są to idealne rzeczy na lato.







Nawilżający żel pod prysznic Mood Therapy energising z ekstraktem z Eukaliptusa.
Oczywiście uwielbiam jego odświeżający zapach idealny na upalne dni. 
Cena 5,99 zł









 Odświeżający krem do twarzy z wyciągiem z ogórka i zielonej herbaty.
Idealny dla cery mieszanej. 
W lato nie wyobrażam sobie życia bez kremu.
Zachowuje cerę gładką i świeżą.
I oczywiście ma piękny zapach.
Cena 6,99 zł










Woda Toaletowa Summer white sunset 
Co mogę powiedzieć? Uwielbiam! 
Nuty zapachowe: różowy pieprz, kwiat lotosu, kremowe drewno brzozy
Uwielbiam ten zapach delikatny, łagodny kwiatowy, urzekający i przyciągający.
Jest to najlepszy wybór jakiego dokonałam w ostatnim czasie.
Szukałam idealnego zapachu dla siebie i znalazłam.
Zapach faktycznie uspakajający i relaksujący jak mówi producent.
Cena : 17,99 





I ostatnia kosmetyczka.
Na obrazku wydawała sie być duża, lecz zmieszczą w niej się pare rzeczy tylko
i w dodatku małe,
troche jestem zawiedziona ale przyda się na pewno do paru rzeczy.
Ale wizualnie bardzo mi się podoba.







Oczywiście jak zawsze czekam na opinie i komentarze!
Buziaki :-) !

10 komentarzy:

  1. Żadnego z tych produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam jedynie żelu pod prysznic. Nawilżających właściwości nie zauważyłam, ale zapach obłędny. Lubię takie trawiaste, świeże aromaty

    OdpowiedzUsuń
  3. Te perfumy były w promocji czy to standardowa cena? Aż mam ochotę je kupić :D

    PS.Jesteś śliczna! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak były w promocji, są nieamowite i długo pachną ;-)
      Dziękuje i pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Nie kupuję kosmetyków Avon, ale masz prześliczną sukienkę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach żelu pewnie jest ciekawy i ta woda toaletowa jest raczej w moich klimatach zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydają się być fajne i w dodatku tanie! Dobrze wiedzieć, że są godne polecenia :) Dla mnie świetne są tez kosmetyki firmy FM Group. Fajnie by było, gdybyś zrobiła recenzję również ich, chętnie poznałabym Twoją ocenę na ich temat.
    https://hiszpanna.wix.com/hiszpanna

    OdpowiedzUsuń
  7. Avon jest najlepszy :) Też tam kupuję i naprawdę jestem zadowolona, a Twój blog pomoże pewnie mi wyborze tych najlepszych xD
    Już nie mogę się doczekać nowego postu
    A tym czasem zapraszamy do siebie :)
    http://little-big-stories-by-rrj.blogspot.com/
    Red Rose

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię żele pod prysznic z Avonu :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten płyn do kąpieli jest świetny! pięknie pachnie, mam i polecam! :)obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za komentarz! Właśnie zmotywowałaś mnie do dalszego pisania w blogu! ♥