8 lip 2015

LOOK GOOD IN SUMMER




Heeeey dziewczyny to znowu ja !
Dziś deszczowa pogoda w Belgii,
nie ma nawet po co wychodzić,
więc postanowiłam napisać KOLEJNĄ notkę na bloga.
Tak ostatnio to zaniedbałam, ale teraz będzie dużo czasu żeby to naprawić.
Pokażę Wam fajne stylizację, które mogą Wam się spodobać,
Poszperałam dzisiaj trochę w szafię i udało mi się coś skompletować.
Oczywiście ciuchy są z różnych sieci sklepowych od C&A pod H&M
Także jeśli miałybyście pytania dotyczące tych ubrań piszcie śmiało w komentarzach.







Podobają Wam się moje stylizację?
która z nich waszym zdaniem jest najlepsza?

Buziaczki ;-)





5 komentarzy:

  1. Wszystkie są w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne stylizacje, prześlicznie wyglądasz! :) Ja zawsze, choćbym nie wiem, jak się starała, to nie potrafię ubrać się tak, żeby być w stu procentach zadowolona, chyba muszę podpatrzeć, jak Ty to robisz ;)
    TeoriaKobiety.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja jest najlepsza :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje świetne, a jakie piękne długie włosy! Zapraszam tutaj: https://www.fryzomania.pl/category/artykuly-fryzjerskie Na pewno znajdziesz coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za komentarz! Właśnie zmotywowałaś mnie do dalszego pisania w blogu! ♥