10 lip 2015

Set your closet on fire! Jak zacząć zarabiać na blogu?

http://www.shein.com/Module-Theme.html?aff_id=ID

Witam Was kochane czytelniczki!
Dziś omówię temat zarabiania na blogu w łatwy i fajny sposób.
Pewnie większość z Was zna już ten sposób, ale może są jeszcze osoby które nie mają o tym zielonego pojęcia.
Na pewno większość z Was wie , że popularny do tej pory Sheinside.com zmienił nazwę na Shein.com
I wymyślili bardzo łatwy SHEIN PUBLISHER PROGRAM specjalnie dla bloggerów.
Zaraz dostanę pewnie negatywne komentarze na temat zarabiania na blogach itp.
Moim zdaniem to nie jest wcale złe jeśli ktoś promuje rzeczy na swoim blogu, ponieważ każdy ma prawo do zarabiania dodatkowych pieniędzy i można uznać to za pewną dodatkową pracę.
Nie są to duże sumy , ale wiadomo zawsze miły upominek daje uśmiech na twarzy.
Wiem, że są podzielone zdania na ten temat , ale takie jest moje zdanie i nie mam nic przeciwko gdy blogerki zgadzają się na współpracę z firmami to nic złego jeśli robisz to uczciwie rób to dalej.
I dziwią mnie czasami złośliwe komentarze na ten temat , bo to indywidualna sprawa.
Wiadomo, że większość blogerek tych znanych promuje ubrania znanych projektantów itp taka jest ich praca.

Teraz napiszę Wam w kilku punktach jak zacząć współpracować z firmą Shein.com :
  • Po pierwsze musicie się zarejestrować tutaj LINK
  • Teraz wybieracie sposób w jaki chcecie promować stronę ja wybrałam drugi sposób, czyli by Sign-ups nie pytajcie czemu po prostu tak wybrałam.
  • Musicie również mieć konto w PAYPAL jeśli nie macie to możecie w kilka minut założyć na tej stronie LINK. Jeśli będziecie miały z tym problemy śmiało piszcie.
  • Jeśli już się zajerestrujecie na stronie Shein.com to musicie odczekać od 1-2 dni na wiadomość od nich i dostaniecie od nich zadanie jakie musicie zrobić oczywiście zaglądajcie do skrzynki mailowej.
  • LINK a tu znajduje się link do nowej kolekcji

Jeśli chcecie możecie zajrzeć tutaj :



Be Addicted To SheIn Fashion!
Take 30% OFF To 45% OFF!
30% OFF-35% OFF    Best Sellers
35% OFF-40% OFF    Most Popular
40% OFF-45% OFF    Further Reduction
ENDS JULY/16



6 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł. Fajnie , że firma wychodzi z taką inicjatywą :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie myślę,czy zapisać się do programu,ale nie wiem czy dam radę;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sie niedawno zapisałam:) super post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tylko współpracę barterową z Shein i jestem bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Być może skorzystam :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie napisane ;) Pozdrawiam

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za komentarz! Właśnie zmotywowałaś mnie do dalszego pisania w blogu! ♥