9 sie 2015

Jak mieć i utrzymać piękną opaleniznę?


Witam Was Kochane !
Lato zawitało wielkim krokiem do nas!
Dlatego też chcę dać Wam parę wskazówek dotyczących opalania się.
Dużo z nas się zastanawia jak w szybkim czasie mieć piękną opalenizne , niestety nie każda z nas opala się od razu na wymarzony ciemny brąz.
Dlatego też rozpisałam poniżej moje 2 najlepsze sposoby na piękną opaleniznę.

Zacznijmy od tabletek z Beta Katorenem które kupiłam w Drogerii Rossman za śmieszną dla mnie cenę bo tylko 9 zł / 30 tabletek.
Trafiłam niedawno na promocję.
Używam już 2 opakowania i widzę znaczną różnicę .



 Preparat zawiera beta-karoten, który:
- Walczy z wolnymi rodnikami, dzięki czemu zmniejsza nadmierną wrażliwość na słońce
- Spowalnia procesy starzenia skóry poprzez wspomaganie procesów regeneracyjnych
- Nadaje skórze kolor opalenizny poprzez gromadzenie się w tkance podskórnej
- Chroni przed wolnymi rodnikami
- Pomaga zachować zdrową skórę
- Ważną zaletą beta-karotenu jest jego ochronne działanie na włókna kolagenowe
- Dla osób z jasną karnacją

 Suplement diety Beta-Karoten Sun Forte bogaty jest betakaroten,witaminę C i witaminę E.
Zawarta w nim witamina C pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania skóry.
Witamina C pomaga w regeneracji zredukowanej formy witaminy E.
Witaminy C i E pomagają w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym – produkcją wolnych rodników, które przyśpieszają proces starzenia się skóry.
Beta-karoten (prowitamina witaminy A) pomaga zachować zdrową skórę.

Warto w okresie letnik sięgnąć po takie tabletki chronią przed słońcem i nadają skórze piękny wygląd. Jestem z nich bardzo zadowolona.


Następnym według mnie MUST HAVE jest TURBO PRZYŚPIESZACZ OPALANIA W SPRAY'U kolastyna.
Jak dla mnie nie zawodny i za bardzo niską cenę
 Faktycznie zapewnia lepszą i trwalszą opaleniznę, co zauważyłam u siebie.
Łagodzi skutki nadmiernego opalania się.



Wg mnie ma on tylko jedną wadę zapach nie jest najgorszy, ale da sie znieść ale dla mnie ważniejszy a jest efekt. Jak dla mnie czuć bardzo Alantoine.
A teraz pokażę Wam co znajduje się w składzie.


To tyle na dziś mam nadzieje, że trochę pomogłam ;)





Czekam na wasze opinie i komentarze!

Jeśli macie również sprawdzony sposób na piękną opaleniznę piszcie koniecznie!

Buziaki !





6 komentarzy:

  1. Jestem właśnie nad morzem, więc rady jak najbardziej się przydadzą! Może wreszcie cos podziala na moja blada skore. Dzięki !
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz świetną opaleniznę ;)Świetny post!Pozdrawiam :) Tymczasem zapraszam do siebie KLIIK jeśli ci się spodoba mój blog, koniecznie ostaw obs lub kom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoja opalenizna! :)
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz!
    Zapraszam do siebie. Nowy post.
    http://life-that-inspired.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy okazję zobaczyć bloga po raz pierwszy, gratulujemy! Zapraszamy do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za komentarz! Właśnie zmotywowałaś mnie do dalszego pisania w blogu! ♥