1 cze 2015

Must Have : Kosmetyki do włosów : Dove intense repair, Yves Rocher, Seri Natural Line, Avon

Witam po dłuższej przerwie kochane moje czytelniczki!


Chciałabym na wstępie powiedzieć, że jestem dumna z moich statystyk,bo codziennie zagląda tu około 40-60 osób bardzo Wam dziękuje!
Dziś napiszę o kosmetykach, które osobiście stosuje i jestem z nich bardzo zadowolona.


Notatka więc skierowana jest do dziewczyn i kobiet oczywiście, które mają poniszczone włosy lub bardzo suche. 


Moje włosy są bardzo przerzedzone od ostatniego czasu, ponieważ eksperymentowałam by zejść na mój wymarzony blond. Stosowałam rożnego rodzaju dekoloryzatory i rozjaśniacze i moje włosy bardzo powypadały i stały się suche i bez żadnego blasku.

Okej, przejdźmy do rzeczy!






Zacznijmy od 


Yves Rocher - Szampon odbudowujący.


Dla mnie to właściwie numer jeden z szamponów, można również dokupić odżywkę jest naprawdę niesamowita włosy są po niej bardzo gładkie i lśniące. 


Przy najmniej na moich cienkich włosach sprawdza się rewelacyjnie. 


Używając samego szamponu bez odżywki włosy w niektórych przypadkach mogą się plątać ale jeśli nałożycie odżywkę są wtedy łatwe do rozczesywania.


Także polecałabym również dziewczyną które mają kręcone i gęste włosy. 








Seri Natural Line - Maska do włosów ODBUDOWA I WZMOCNIENIE 


Maska pewnie Wam nie znana, ale mogę śmiało powiedzieć, że jest to naprawdę jedna z lepszych masek. Jest ona dobra dla każdego typu włosów. 


Skusiła mnie przede wszystkim cena bo około 15 zł w Drogerii  Natura. 


Jest mega wydajna, za tą cenę bardzo się opłaca. Ma bardzo rzadką konsystencje zresztą widać na załączonym obrazku i ma bardzo intensywny zielony kolor.


W składzie znajduje się zielona herbata oraz imbir.
Maskę należy trzymać na włosach około 3 minuty i spłukać ciepłą wodą.






Avon - Serum na suche i zniszczone końcówki do każdego rodzaju włosów


Ostatnio zamówiłam oto serum za niewielką cenę w Avonie.

 Stosuje go około 2 tygodnie i jestem z niego zadowolona.


Bardzo fajnie nawilża końcówki włosów i nie są aż tak łamliwe jak na początku.
Lubię go używać rano i przed snem.








Dove - Intensywna regeneracja.


A oto szampony, które zakupiłam dosyć nie dawno. Zaczęło się od tego, że użyłam tej odżywki od mamy i zakochałam się w tym zapachu potem lekkości moich cienkich włosów.


Więc postanowiłam zakupić szampon odżywkę i maskę na noc.

 Włosy po nich są lekkie jeszcze nie wiem jakie będą efekty po miesiącu ale moja koleżanka również używa szampon i odżywkę z tej serii i jest zadowolona również ma poniszczone włosy od farb i bardzo cienkie.








Na koniec dodam zdjęcie z sesji i przy okazji możecie zobaczyć ich kondycję i kolor na jaki udało mi się samej przejść ;)
KONIECZNIE PISZCIE W KOMENTARZACH CO MYŚLICIE O TYCH KOSMETYKACH CZY RÓWNIEŻ ICH UŻYWACIE.




5 komentarzy:

  1. Hej Angie, patrzac na Twoje zdjecia i na makijaz, ktory sobie robisz pomyslalam, ze moglabys zaczac dodawac filmiki na youtube o tym jak robisz makijaz, ukladasz wlosy no i o kosmetykach o ktorych tutajczytamy. Myslalas moze o tym? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, już kolejna osoba mnie o to zapytała. Myślę, że to nie jest najgorszy pomysł. Na pewno zrobię taki filmik w najbliższym czasie!
      Serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Również mam ten szampon z Yves Rocher (już drugi) i jestem z niego bardzo zadowolona. Miałam wcześniej również odżywkę i też uważam, że super się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiec czekam z niecierpliwoscia na pierwszy filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Błędy ortograficzne powalają na kolana... Poza tym Twój blog zawiera ciekawe informacje i zapewne milej czytałoby się Twoje posty, gdyby nie wspomniane błędy ortograficzne.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za komentarz! Właśnie zmotywowałaś mnie do dalszego pisania w blogu! ♥