2 wrz 2014

Jak określić swój typ urody? Prosty sposób.

jak określić swój typ urody?



Wiele z nas nurtuje pytanie, jaki mam typ urody? Pewnie większość z Was próbowała samodzielnie w domu analizować godzinami lub pytać koleżanek o to. Albo myślałyście, że jesteście zimą i ufarbowałyście włosy na czarno i okazało się, że wyglądacie na ospałe ? Miałam tak samo! Długo, długo doszukiwałam się mojego typu urody i w końcu udało mi się znaleźć. Wiem już mniej więcej co ubierać a czego nie. Dlatego też dziś pokaże wam kilka prostych sposobów jak określić swój typ urody. 

Po co mi wiedzieć jakim typem jestem? 
A otóż jest na to prosta odpowiedz : By nie kupować rzeczy , które kompletnie nie pasują do nas, by dobrze dobrać kolory i umieć dobrać swój wymarzony kolor włosów.



Zanim przystąpisz do analizy typu urody jaki posiadasz, musisz :



  1. Wyspać się ! Bez tego ani rusz, ponieważ podkrążone oczy , mogą utrudnić identyfikacje koloru Twojej cery.
  2. Zmyj makijaż, najlepiej w ogóle się nie maluj w dniu testu. Widoczne niedoskonałości możesz pokryć delikatnie korektorem, a jeśli Twoja skóra się błyszczy, nanieś na nią niewielką ilośc  transparentnego pudru.
  3. Jeśli masz farbowane włosy, upnij je z tyłu głowy. Popatrz w lustro – jeśli nadal ich kolor rzuca się w oczy, przykryj je ręcznikiem w neutralnym kolorze np. biel, czy beż.
  4. Załóż na siebie top odkrywający ramiona i dekolt .
  5. Upewnij się, że światło w pomieszczeniu w którym się znajdujesz jest wystarczająco dobre. Nie może być to sztuczne światło , lub światło w łazience. To bardzo ważny warunek – wykonywanie analizy kolorystycznej w sztucznym świetle mija się z celem.
  6.  Jeśli masz na sobie biżuterię, zdejmij ją.
  7. Na min. 2 tygodnie przed przystąpieniem do testu zrezygnuj z samoopalaczy i solarium. Jeśli jesteś świeżo opalona, test może nie być miarodajny.
  8. Upewnij się, że masz pod ręką lusterko i do dzieła!

Jeśli jakiś z poniższych atrybutów pasuje do Ciebie, i opisuje twój zostań przy nim jeśli nie patrz dalej : 




Ciemny :


Oczy: czarne, czarno-brązowe, kasztanowe, brązowe, ciemnozielone bądź ciemno piwne. Czasami zdarzają się również ciemnoniebieskie. Jeśli nie znalazłaś tutaj swojego koloru oczu, na pewno nie jesteś ciemnym typem.
Włosy: czarne, czarno-brązowe, orzechowe, kasztanowe, ciemnobrązowe.
Skóra: średnia bądź ciemna.
Wyraźna głębia w kolorze skóry, oczu i włosów. Świetnie pasują im ciemne, głębokie kolory.
Przykłady: Kim Kardashian,  Eva Mendes
Powyższe atrubuty pasują do ciebie? Teraz przeanalizujmy czy jesteś typem chłodnym czy ciepłym.

Wybierz kolory w których czujesz się najlepiej :



1) ciemne i chłodne


2) ciemne i ciepłe




Jeśli wybrałaś typ 1 to jesteś 100 % ciemną zimą
Jeśli wybrałaś typ 2 to jesteś ciemną jesienią






Jasny : 

Oczy: jasne: niebieskie, zielone bądź piwne. Nigdy brązowe!
Włosy: wszelkie odcienie koloru blond: od platyny po ciemny blond. Pojawiają się też jasne i delikatne odcienie koloru kasztanowego.
Skóra: jasna i bardzo jasna (np. porcelanowa, kość słoniowa).
Mały kontrast pomiędzy wszystkimi trzema powyższymi elementami wyglądu, dobrze wyglądają w pastelach.
Przykłady: Michelle Pfeiffer, Naomi Watts, Kate Hudson, Reese Witherspoon. 

 

A teraz wybierz jedną z poniższych palet, w których najlepiej się czujesz :




1) Jasny i chłodny




 2) Jasny i ciepły 



Jeśli wybrałaś 1) jesteś ciemnym latem

Jeśli wybrałaś 2) jesteś ciemną wiosną




Czysty : 

Oczy: wysuwają się na pierwszy plan, są żywe i błyszczące. Przypominają swoim czystym wyglądem kamienie szlachetne. Występują w kolorach: czystym niebieskim, turkusowym, czystym zielonym, szmaragdowym, piwnym bądź bursztynowym.
Włosy: mogą być naturalne ciemne (czarne, brązowo-czarne, ciemnobrązowe) bądź jasne, ale z ciepłym odcieniem – głównie złoty blond. Czasami zdarzają się odcienie rudości.
Skóra: w czystej kolorystyce – głównie jasna.
Wyraźny kontrast pomiędzy skórą a kolorem oczu i włosów, te typy świetnie wyglądają w mocno nasyconych, zdecydowanych kolorach.
Przykłady: Megan Fox, Tara Reid, Liv Tyler, Courtney Cox, Jenny McCarthy.


Kolory w których czujesz się najlepiej : 





1) Czyste i chłodne 

 

2) Czyste i ciepłe


Jeśli wybrałaś 1) Jesteś czystą zimą.

Jeśli wybrałaś 2) Jesteś czystą wiosną.





Zgaszony :

Oczy: w przygaszonych kolorach, zmąconych szarością w odcieniach niebieskich, zielonych, brązowych bądź bursztynowych. Najczęściej zdarzają się oczy w kolorze ciężkim do określenia, będącym mieszanką kilku barw.
Włosy: w odcieniach najczęściej określanych jako „mysie”, „szarawe” i „sprane”. To, czy w ciepłym, czy chłodnym odcieniu jest trudne do zdefiniowania na pierwszy rzut oka.
Skóra: jasna, w odcieniu trudnym do określenia. Może być delikatnie ciepła, bądź chłodna, ale ogólne wrażenie jest neutralne.
Te typy urody są neutralne. Trudno na pierwszy rzut oka określić, czy są ciepłe, czy chłodne, bądź jasne, czy ciemne.
Wydają się być matowe i stonowane. Wszelkie mocne, błyszczące, zdecydowane kolory momentalnie je przytłaczają.
Przykłady: Jennifer Aniston, Sarah Jessica Parker, Drew Barrymore, Rihanna, Angelina Jolie. 


Palety kolorów które pasują Ci najbardziej :




1) Zgaszone i chłodne :


2) Zgaszone i ciepłe : 



Jeśli wybrałaś 1 ) jesteś zgaszonym latem
Jeśli wybrałaś 2 ) jesteś zgaszoną jesienią





Mam ogromną nadzieje, że udało mi się pomóc Wam odkryć swój typ urody! Koniecznie piszcie w komentarzach co Wam wyszło. Jeśli macie pytania. lub nie wiecie jaki macie typ urody piszcie w komentarzach lub na adres e-mail :

KLIK .



rude włosy


Na koniec mały konkurs ;) 


 Jakim typem urody dokładnie jestem?
Nagradzam, osobę która odgadnie ;)
Jeśli jesteś obserwatorem bloga masz większą szansę na wygraną
,

 powodzenia!



20 komentarzy:

  1. ciekawy post. powodzenia dalej ;)

    http://olawidera.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia jakim jestem typem, może coś pomiędzy czystym zgaszonym?;)

    hah powaga nigdy nie wiedziałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak pomogłaś! Dziękuję bardzo za tego posta :) Bardzo przyjemnie się go czytało i troszku się o sobie dowiedziałam, genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. stawiam na wiosnę :) ale nie wiem, pierwszy raz miałam do czynienia z takim dokładnym opisem :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że pomocny i naprawdę ciekawy wpis. :) tak po pierwszym przeczytaniu stawiałabym, że jestem którymś z typów jasnego, jednak te kolory.. Ach, zostanę chyba przy moim czarnym :D ewentualnie.. Jasne, chłodne ^^ pozdrawiam!

    http://still-changeable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze niby to czytam wszystko ale generalnie z każdej pory roku znajdę siebie wiec
    nie mam pojecie jak się określić - mam brązowe włosy jasna karnacje wręcz porcelanową
    i niebieskie ciemne oczy a najlepiej się czuje w ciemnych kolorach typu czerń brąz szary
    granatowy bezowy no i biały ...wpadnij na mojego bloga i może tobie się uda określić
    jaka jestem porą roku
    http://viki-olshevsky-diary.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło na to że jestem Ciemną Zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ten wpis :3 ja obstawiam, że jesteś ciemną zimą

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny wpis, chyba uda mi się określić typ urody :) Możesz robić więcej tego typu postów.

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2014/09/sheinside-kolaz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, na pewno będe dodawać więcej takich wpisów ;)

      Usuń
  10. Bardzo przydatny post!
    Wydaje mi się, że jesteś ciemną zimą :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za ten post :) Przyda mi się,i to bardzo. A wielu osobom pewnie też ;)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post,z testu wyszła mi że jestem chłodną zimą :) choć odcien mojej skóry jest jasny,niemal porcelanowy.
    Dziekuję za miłe slowa pod moim postem,mam nadzieję,że zostaniesz na dłużej.
    Pozdrawiam,K.

    OdpowiedzUsuń
  13. post ciekawy, ale nie wiem dalej jakim typem jestem, pasują mi conajmniej 2, zawsze tak jest jak czytam o typach urody:/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy post , wychodzi na to że jestem ciemną wiosną ;) a nie wiedziałam
    pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny i rzetelny post. :) Myślę, że wiele osób dzięki niemu odkryje swój typ urody. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym dała ciemna zima, nie wiem dlaczego ;) Bardzo dobry ten test, już go czytałam kiedyś, ale nie skończyłam na telefonie. Sama chętnie sprawdzę dokładnie jutro. A co do obserwatorów, to jestem już od jakiegoś czasu <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wygląd bloga ! pisz dalej
    http://olciaapiszebloga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi wyszła ciemna jesień. Temu zdjeciu przydzieliłabym ciemną zimę :) Podoba mi się pomysł na post.
    Pozdrawiam :*

    http://no-more-pressure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za komentarz! Właśnie zmotywowałaś mnie do dalszego pisania w blogu! ♥