22 wrz 2014

Zawód fryzjer. Jak to jest w salonie?

Cześć dziewczyny!

Dostaje ostatnio dużo maili, na temat fryzjerstwa jak pracuje się w salonie, czy jest to trudny zawód itp.Cieszę się, że mi zaufałyście i pytacie mnie o to.
Jak już pisałam, dostałam się na praktyki w salonie Hoofdzaak. Za granicą wiadomo jest 3 razy trudniej. Po pierwsze język i jeszcze raz język. Ale udało się po 3 miesiącach szukania się udało. W kilku salonach mieli problemy z tym ze nie mowie perfekcyjnie po ich języku. Czyli szczerze mówiąc ciężko było, bo niestety też zrezygnowałam z wakacji w tym roku. W salonie w którym mam teraz praktyki jest bardzo miła atmosfera, nie jest drętwo. Naprawdę świetna ekipa! Mimo, że mam czasami problem z językiem to i oni i klienci mi pomagają. Praca fryzjerki to nic łatwego. Większości się wydaje, że to bardzo łatwy zawód,że obcinanie mycie i farbowanie to coś łatwego jednak muszę powiedzieć , że nie. Po pierwsze 8 godzin pracy i cały czas na nogach, po drugie trzeba być bardzo miłym dla klientów , umieć z nimi rozmawiać i przede Wszystkim słuchać , ale jeżeli macie świetną ekipę w pracy to nie ma z tym żadnego problemu. Plusów jest dużo. Masz znajomości, wiele osób cie zna i ceni, możesz się dużo dużo rozwinąć w tym zawodzie itp.  W szkole mam również praktyki , ale tylko raz w tygodniu.
Uczę się już mycia głowy, farbowania i modelowania.
Na pewno będe dawać Wam porady na temat fryzjerstwa i kosmetyków jak już więcej się nauczę.
A tutaj pokaże Wam kilka zdjęć salonu w którym pracuje.









I jak Wam się podoba?
Chcecie więcej postów na temat fryzjerstwa?
Koniecznie piszcie!


14 komentarzy:

  1. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3400 blogów z 22 kategorii.

    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity salon! aż chciałoby się w takim pracować :) widać, że zadbany i wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetnie to wygląda!
    http://co-zycie-pokaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jaki piękny salon! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny desing bardzo nowoczesny, czekam na kolejne notki na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mooie! Racja, najgorsze jest to, że trzeba umieć ten język. Ja mieszkam w Belgii od roku, teraz chodzę do 1 klasy ASO (1 klasa gimnazjum/liceum, powinnam do 2, ale chcę się uczyć od początku).

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Ja chcialabym więcej postów o fryzjerstwie.

      Usuń
  7. @Paulina B.: ja również mieszkam od roku w Belgii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy wpis i świetne zdjęcia - salon prezentuje się naprawdę imponująco. Widać, że jest bardzo zadbany i dopieszczony. Dobry fryzjer powinien przykładać również sporo uwagi do wystroju miejsca, w którym przyjmuje gości. Moim zdaniem profesjonalny salon dużo mówi o umiejętnościach danego stylisty.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, salon robi wrażenie! Ostatnio zagłębiłam się w kwestie dotyczące wynagrodzenia fryzjerów i jestem w szoku stawek nie których z nich. Dobry fryzjer w Łodzi może zarobić nawet 4000 zł. A co dopiero w Warszawie :0

    OdpowiedzUsuń
  10. Prowadzenie własnego salonu fryzjerskiego to nie taka prosta sprawa. Oj tak, dobry fryzjer w Łodzi, czyli w dużym mieście jest w stanie zarobić dobre pieniądze, tak samo jak w Poznaniu czy też właśnie stolicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fryzjer to bardzo świetny zawód. Ostatnio dowiedziałam się, ze dobry fryzjer w łodzi może zarobić naprawdę świetne pieniądze.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za komentarz! Właśnie zmotywowałaś mnie do dalszego pisania w blogu! ♥