15 lis 2014

Produkty do włosów, których używam.

Witam Was kochane czytelniczki po dłuższej przerwie!



Dzisiaj chce napisać o produktach , których używam do swoich włosów z którymi pracuje na co dzień w salonie.
Przez dłuższy czas używałam szamponu z pantene. Kupiłam go w drogerii za dosłownie kila groszy. Nie zwracałam uwagi czy dziala czy nie.
Moj szef polecił mi własnie szampon z KMS "moist repair" nie wiem, czy kiedykolwiek słyszeliście o tych produktach. Powiedział w dodatku ze szampon Pantene którego używałam dotychczas daje tylko chwilowy efekt puszystych i gładkich włosów po kilku godzinach włosy robią się znów suche i przetłuszczone.
Firma KMS wcale do tanich nie nalezy. Rzadko kiedy w Polsce ja znajdziecie, jedynie to w naprawde dobrych salonach fryzjerskich i przez allegro.
Znajdziecie szampony naprawdę do każdych rodzaju włosów min.



redukcja puszenia i ochrona przed wilgocią


dowolna i „giętka” stylizacja


długotrwałe utrwalenie podczas termostylizacji


podkreślanie, utrwalanie i kontrolowanie loków


utrwalenie i utrzymanie fryzury


ochrona koloru i blasku włosów farbowanych


zwiększający objętość, odbija od nasady, nadający pełnię


nawilżenie i ochrona zniszczonych włosów (ten co aktualnie posiadam )


natychmiastowy połysk, włosy bardziej miękkie







Co myślicie o tych produktach? czy kiedykolwiek słyszałyscie o nich? Czekam na wasze komentarze!

5 komentarzy:

  1. Nie znam tych kosmetyków zupełnie. Na puszenie polecam olejowanie. Nie ma nic lepszego : likwiduje skłonność włosów do wytwarzania puchu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis i zaskakujące zdjęcia ! Oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku myślałam, że to żele pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post!

    Would you like to follow each other?
    let me know if you follow me, and I will follow you back after it.
    thank you!


    Tom and Tins

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za komentarz! Właśnie zmotywowałaś mnie do dalszego pisania w blogu! ♥